Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine agronet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p., Bukošek 69, 8250 Brežice (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri AJPES, izpostava Krško pod reg. št. 316-06-00512-2009 dne 01.11.1994, matična številka: 5082527, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI35928573, ustanovitelj je Cerjak Brod Polona.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Registracija uporabnika
Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da sledite navodilom:
- izberite možnost "Kupujete prvič",
- izpolnite polje elektronskega naslova ter si izberite željeno geslo in pritisnite na gumb "Registriraj me",
- izpolnite vsa preostala polja v okencih ter ponovno pritisnite gumb "Registriraj me",
- po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o registraciji,
- ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.
Pomen zaloge in razpoložljivosti blaga
Pri izbiri željenega blaga se prikaže fizična zaloga blaga (zaloga, predvidoma).
V primeru, da je blago na zalogi je odprema, možna takoj po izvedbi izbranih plačilnih pogojev in preverimo ali je blago fizično na zalogi.
V primeru izbire blaga kjer je razpoložljivost odvisna od zaloge in razpoložljivosti s strani našega dobavitelja, pa se izpiše predviden čas kdaj bo blago pri nas. Ob prejemu takega naročila ponudnik pri dobavitelju preveri razpoložljivost in vam jo javi.
Zaradi motenih dobav in višje sile, ki so rezultat razmer na trgu si pridružujemo pravico spremebe predvidenega roka dobave izven okvira navedbe.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o. KURIRSKA IN PAKETNA DISTRIBUCIJA, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava semen in rastlin
Pri nakupu semen, gomoljev, sadik je potrebno upoštevati primeren čas sajenja semen in rastlin v zemljo. Izven tega časa si po svoji presoji pridržujemo pravico, da kljub temu, da so v ponudbi na internetni strani, teh artiklov ne dostavljamo.
Cene in stroški dostave
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena velja pri nakupu v spletni trgovini.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Stroški pošiljanja se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.
Cenik distribucije po Sloveniji (manši paketi)
Največja velikost (d x š x v): 120 x 60 x 60 cm
Največja masa 31,5 kg
masa za paket | poštnina: |
---|---|
do 2 kg | 5,50 € |
od 2,1 kg do 5 kg | 5,99 € |
nad 5,1 kg do 10 kg | 6,90 € |
nad 10,1 kg do 15 kg | 7,60 € |
nad 15,1 kg do 20 kg | 8,90 € |
nad 20,1 kg do 25 kg | 10,50 € |
nad 25,1 kg do 30 kg | 11,50 € |
Cenik distribucije po Sloveniji (večji paketi)
Največja velikost (d x š x v): d ≤ 250 cm, v ≤ 180 cm
masa za paket | poštnina: |
---|---|
do 31,5 kg | 21,12 € |
nad 31,5 kg do 70 kg | 25,76 € |
nad 70 kg do 100 kg | 34,36 € |
nad 100 kg do 200 kg | 57,45 € |
nad 200 kg do 300 kg | 69,88 € |
nad 300 kg do 600 kg | 89,12 € |
nad 600 kg do 1.000 kg | 102,38 € |
Cene so v EUR in vsebujejo DDV.
Cenik distribucije po Hrvaški
masa paketa | področje * | čas dostave | plačilo po coni EUR: |
---|---|---|---|
do 2 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
9,30 € 19,4 € |
od 2,1 kg do 5 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
9,60 € 19,80 € |
od 5,1 kg do 10 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
10,50 € 20,40 € |
od 10,1 kg do 15 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
10,90 € 21,40 € |
od 15,1 kg do 20 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
11,50 € 21,80 € |
od 20,1 kg do 25 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
12,00 € 22,20 € |
od 25,1 kg do 31 kg |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
12,50 € 23,20 € |
masa palete | področje * | čas dostave | plačilo po coni EUR: |
---|---|---|---|
do 150 kg paleta EU |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
50,38 € 60,28 € |
od 150,1 kg do 250 kg paleta EU |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
56,88 € 66,78 € |
od 250,1 kg do 600 kg paleta EU |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
63,38 € 73,28 € |
od 600,1 kg do 1000 kg paleta EU |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
76,38 € 86,28 € |
do 150 kg VG | Cona 1 Cona 2 |
24h |
72,80 € 82,70 € |
od 150,1 kg do 250 kg VG |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
83,20 € 93,10 € |
od 250,1 kg do 600 kg VG |
Cona 1 Cona 2 |
24h |
93,60 € 103,50 € |
Področja - CONA* | Poštne številke, ki spadajo v določeno področje |
Cona 1 | 10000-10999, 33000-33412, 40000-49999 , 53000-53262 |
Cona 2 | Doplačilo za pošiljanje na otok 9,90 € |
Cene so v EUR in vsebujejo DDV.
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
- korak - pregled košarice
- korak - prijava uporabnika
- korak - izbira načina dostave
- korak - izbira načina plačila
- korak - pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
- korak - zaključeno naročilo.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Oddaj naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Zgodovina nakupov V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p.
• S plačilno kartico prek interneta (Mastercard, Visa, Maestro). Pri spletnem plačilu s kartico se zaračuna dodatni strošek provizije v višini 1 €. V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo.
• Po povzetju (plačilo ob dostavi blaga). V kolikor se za dostavo potrebe dostavi uporablja pogodbeni izvajalec se potrošniku dodatno zaračuna strošek skladno s pogoji DPD d.o.o. KURIRSKA IN PAKETNA DISTRIBUCIJA (primer: dodatnih 1,50 € za vrednost odkupnine do 250 €).
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o. KURIRSKA IN PAKETNA DISTRIBUCIJA, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p., Bukošek 69, 8250 Brežice. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri DPD d.o.o. KURIRSKA IN PAKETNA DISTRIBUCIJA. Skupaj z njimi bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Prosimo vas, da tudi nam posredujete na info@agronet.si fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Varovanje osebnih podatkov Informacije o varovanju osebnih podatkov se nahajajo na zavihku Varovanje osebnih podatkov.
Varovanje osebnih podatkov
Informacije o varovanju osebnih podatkov se nahajajo na zavihku Varovanje osebnih podatkov.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
O morebitni stvarni napaki mora kupec ponudnika obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec obvesti ponudnika o napaki preko e-maila info@agronet.si z uporabo obrazca za prijavo stvarne napake ali pa ga dostavi v poslovalnico.
Stvarna napaka se preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina www.agronet.si v lastništvu KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja KMETIJSKA TRGOVINA CERJAK, Cerjak Brod Polona s.p.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.